Jak pewnie przedstawić się w języku angielskim w sytuacjach formalnych i nieformalnych



Jedną z pierwszych lekcji, jakie otrzymują uczniowie języka angielskiego, jest przedstawianie się w języku angielskim.

Ale czy te lekcje pokrywają się z tym, co dzieje się w prawdziwym świecie?

Nie całkiem.

Kiedy ostatni raz poszedłeś na imprezę, od razu do kogoś podszedłeś, uścisnąłem mu rękę i podałeś swoje imię, pracę i hobby?

…Może nigdy.

Niestety, jako dorośli w prawdziwym świecie, przedstawianie się może być naprawdę przerażające.

Możesz bardzo, bardzo mocno starać się nie spotykać nowych ludzi.

Czemu? Ponieważ chcemy, aby obcy nas lubili, i boimy się, że zamiast tego powiemy coś złego, co sprawi, że nas nienawidzą lub myślą, że jesteśmy głupi.

Dzisiaj omówię wszystkie angielskie zwroty, których potrzebujesz, aby poznać kogoś nowego i przedstawić się z całkowitą pewnością zarówno w nieformalnych, jak i formalnych sytuacjach, nawet jeśli dopiero zaczynasz uczyć się angielskiego dla początkujących.

Możesz wreszcie przestać się denerwować poznawaniem nowych ludzi, ponieważ będziesz mieć gotowe do użycia najlepsze wyrażenia wprowadzające.

Dowiesz się, jak przedstawić się po angielsku w sposób, który zrobi świetne pierwsze wrażenie.

Czy to nie brzmi niesamowicie?

.

Jak pewnie przedstawić się w języku angielskim w sytuacjach formalnych i nieformalnych

Zanim przyjrzymy się tym wyrażeniom, aby przedstawić się w języku angielskim, możesz się zastanawiać, jak je wszystkie przećwiczysz lub zapamiętasz.

jak się przedstawić po angielsku?

preply ułatwia to, naturalnie ucząc Cię popularnych angielskich słów i zwrotów za pomocą zabawnych filmów wideo, od powitań i wstępów do wszystkiego innego.

preply wykorzystuje autentyczne nagrania wideo — takie jak teledyski, zwiastuny filmów, wiadomości i inspirujące przemówienia — i przekształca je w spersonalizowane lekcje nauki języków.

Możesz wypróbować preply za darmo przez 2 tygodnie. Kliknij tutaj, aby sprawdzić stronę lub pobrać aplikacja na iOS lub Aplikacja na Androida.

preply Ad

Są to filmy, które faktycznie oglądają native speakerzy, takie jak zwiastuny filmowe, teledyski, inspirujące przemówienia i nie tylko.

Każdy film ma wbudowane narzędzia do nauki, takie jak interaktywne napisy (kliknij dowolne słowo, aby uzyskać natychmiastową definicję!), fiszki, zabawne quizy i listy słownictwa. To świetny sposób na budowanie pewności siebie podczas rozmów w prawdziwym świecie.

Na przykład obejrzyj ten klip z „The X Factor”, w którym usłyszysz, jak amerykański anglojęzyczny przedstawia się i porozmawia o sobie z sędziami konkursu. Dzięki temu dowiesz się, jak prezentacje działają w prawdziwych rozmowach po angielsku.

jak się przedstawić po angielsku?

Obejrzyj ten film (i pełną bibliotekę preply) ze wszystkimi funkcjami do nauki autorstwa zapisanie się na bezpłatną wersję próbną preply.

Jak przedstawić się w swobodnym otoczeniu

1. Zapamiętaj te zwroty, aby przełamać lody

jak się przedstawić po angielsku?

„Przełamać lód” to popularne angielskie wyrażenie. Oznacza „czuć się komfortowo z kimś”.

Istnieje wiele sposobów na rozpoczęcie rozmowy z kimś nowym. Radzę zapamiętać tylko dwa lub trzy, żeby ich nie zapomnieć.

Wybierz te, których możesz używać w dowolnym miejscu i czasie. Które brzmią dla Ciebie najbardziej naturalnie? Najważniejszą rzeczą jest to, abyś czuł się swobodnie mówiąc je, kiedy się przedstawiasz.

Oto najłatwiejszy: po prostu przywitaj się i podaj swoje imię. Następnie, jeśli to możliwe, uściśnij ręce.

Amy: Witam. Jestem Amy.

(Podaj swoją rękę.)

Brian: Cześć, jestem Brian.

(Uścisnąć dłoń.)

Amy: Miło cię poznać.

Widzieć? To jest takie proste. Możesz także przełamać lody, używając innych popularnych pozdrowień, takich jak „dzień dobry”, „dzień dobry” i „dobry wieczór”.

Po pierwszym powitaniu najlepszym sposobem na przełamanie lodów jest poproszenie o bardzo podstawowe informacje. To daje powód do rozpoczęcia rozmowy.

Oto kilka przykładów:

Jak się masz?

Skąd jesteś?

Co Ty tutaj robisz? lub Co cię tu sprowadza?

Dobrze się bawisz?

Kolejnym świetnym łamaczem lodów jest komplement. Znajdź w nich coś, co Ci się podoba i powiedz im.

Po prostu bądź trochę ostrożny, wybierając przedmiot do komplementu. Dobrą zasadą jest unikanie omawiania trwałych cech (np. czyjegoś wyglądu fizycznego, akcentu itp.), ponieważ może się to nie udać. Mogą czuć się urażeni lub myśleć, że jest to zbyt śmiałe (zbyt przyjazne).

Zamiast tego wypróbuj komplement taki jak:

Kocham twoją sukienkę.

Masz pięknego psa.

Czy to twój samochód? Naprawdę to lubie.

  Angielski pod kontrolą: błędy gramatyczne, których warto unikać

2. Przygotuj podstawowe odpowiedzi o sobie

Przygotuj teraz kilka podstawowych odpowiedzi na swój temat, abyś mógł się przedstawić z pewnością siebie i perfekcyjnym angielskim w danym momencie.

Utrzymuj krótkie i proste odpowiedzi, aby mieć mniej czasu na popełnianie błędów — i mniej czasu na utratę czyjejś uwagi!

Przygotuj odpowiedzi na te pytania:

Skąd jesteś?

Co robisz?

Co Ty tutaj robisz?

Czy lubisz swoją pracę?

Jak minęła podróż?

Dobrze się bawisz?

Co myślisz o pogodzie?

Co myślisz o filmie/wydarzeniu/konferencji/restauracji?

Nawet jeśli pytania są konkretne, możesz przygotować ogólną odpowiedź. Powiedz coś ogólnie pozytywnego, a następnie dodaj więcej szczegółów. Dodanie szczegółów sprawia, że ​​rozmowa jest interesująca. Następnie możesz zadać pytanie.

Przykład 1:

Brian: Co myślisz o restauracji?

Amy: To naprawdę miłe. Szczególnie podobała mi się ryba. Czy ty?

Przykład 2:

Brian: Jak oceniasz konferencję?

Amy: To naprawdę interesujące. Szczególnie podobał mi się pierwszy mówca. Co miałeś na myśli?

Przykład 3:

Brian: Jak minęła podróż?

Amy: W większości było dobrze. Miałem tylko jeden postój. Jaki był Twój?

3. Zadawaj pytania uzupełniające, aby zainicjować rozmowę

Teraz musisz kontynuować rozmowę. Częścią przedstawiania się jest pozwolenie, aby osoba, z którą rozmawiasz, również się przedstawiła.

Aby to zrobić, przygotuj prostsze pytania. Tak jak poprzednio, zapamiętaj trzy lub cztery pytania. Te pytania mogą być bardziej ogólne, aby wywołać prawdziwą rozmowę.

Pytania są zawsze lepsze niż komentarze, ponieważ sprawiają, że druga osoba mówi, a to daje czas na wymyślenie nowych rzeczy do powiedzenia.

Czy czytałeś wiadomości o _____?

Widziałeś [movie/TV show]?

Czy podoba Ci się ta okolica/bar/miasto?

Możesz również skorzystać z niektórych pytań, które omówiliśmy w sekcji drugiej.

4. Zadawaj jeszcze więcej pytań, aby podtrzymać rozmowę

jak się przedstawić po angielsku?

Jeśli nie masz pewności co do swoich umiejętności angielskiego, o wiele łatwiej jest słuchać drugiej osoby niż mówić.

Zwróć uwagę na odpowiedzi z pierwszych pytań i poproś o więcej szczegółów. Ludzie lubią mówić o sobie, więc nie będzie z tym problemu. Poniżej kilka przykładowych rozmów.

Amy: Jak się masz?

Brian: Trochę zmęczony.

Amy: Dlaczego tak jest?

Brian: Nie spałem dobrze ostatniej nocy.

Amy: Przykro mi to słyszeć. Co poszło nie tak?

Brian: Jestem trochę opóźniony po moim locie.

Amy: Założę się. Skąd przyleciałeś?

Brian: Wczoraj wieczorem przyjechałem z Londynu.

Amy: To daleko! Czy to był długi lot?

Brian: Tylko kilka godzin. Ale miałem długi postój we Frankfurcie.

Możesz zobaczyć, jak Amy podtrzymuje rozmowę za każdym razem, prosząc Briana o więcej informacji. Kiedy to robi, dowiaduje się również więcej o nim.

Spójrzmy na inny przykład:

Amy: Skąd jesteś?

Brian: Jestem z Anglii.

Amy: Wow! To daleko! Kiedy przyjechałeś?

Brian: Przyleciałem zeszłej nocy.

Amy: Czy to był długi lot?

Brian: Tylko kilka godzin. Ale nadal czuję się spóźniony.

Amy: Jaka jest różnica czasu?

Widzimy, jak ta rozmowa jest trochę inna, ale te same pytania nadal działają.

Kiedy spotykamy ludzi, zwykle prowadzimy podobne rozmowy, aby się przedstawić i lepiej poznać. Dlatego ważne jest, aby przećwiczyć te wprowadzenie i zapamiętać niektóre z tych typowych pytań.

Spójrzmy na jeszcze jeden przykład. Powiedzmy, że Amy i Brian są na konferencji biznesowej.

Amy: Co ty tu robisz?

Brian: Jestem tu na konferencji.

Amy: Ja też. Z jakiej firmy jesteś?

Brian: Jestem z zespołem sprzedaży firmy Samsung.

Amy: To naprawdę interesujące. Czy lubisz to?

Brian: Przez większość czasu tak.

Amy: Co ci się w tym podoba?

Brian: Jeżdżę na takie fajne konferencje jak ta!

Kiedy podróżujesz w interesach, pytanie, co ludzie robią w pracy, jest zawsze bezpiecznym zakładem. Uważaj jednak, aby rozmowa była pozytywna. Nie mów nic złego o ich pracy, na wypadek, gdyby się z tobą nie zgadzali!

5. Miej plan wyjścia

Nie wszystkie rozmowy będą dobre.

Jeśli okaże się, że nie masz nic więcej do powiedzenia lub nie łączysz się z osobą, z którą rozmawiasz, potrzebujesz sposobu, aby grzecznie wyjść. W przeciwnym razie może być wiele niezręcznych ciszy. Oto kilka kluczowych kwestii, w których należy grzecznie wyjść:

Przepraszam, muszę [find my friend/go to a meeting]

Cóż, miło było z tobą rozmawiać.

Powodzenia.

Miło cię poznać, Brian.

Nienawidzę uciekać, ale muszę iść.

Pozwól, że dam ci moją wizytówkę, zanim odejdę.

Miłego czasu tutaj!

Gdy wypowiadasz te zdania, wyciągnij rękę, aby uścisnąć dłoń, dając jasno do zrozumienia, że ​​kończysz rozmowę.

6. Uśmiechaj się i bądź pewny siebie!

jak się przedstawić po angielsku?

Jesteś swoim własnym największym sędzią.

Większość ludzi ucieszy się, że przyszedłeś i rozmawiałeś z nimi. Nawet jeśli popełnisz błąd podczas przedstawiania się, mów dalej. Ludzie zapamiętają Twój uśmiech i pewność siebie bardziej niż jakiekolwiek drobne błędy.

Na koniec przećwicz wypowiadanie tych wyrażeń kilka razy w domu lub z przyjacielem, aby być przygotowanym na spotkanie z kimś nowym.

  Jak rozmawiać po angielsku z dziećmi w domu: 6 zabawnych pomysłów na codzienną naukę

Przedstawienie się w profesjonalnym otoczeniu

1. Przygotuj podstawowe informacje o sobie, aby przełamać lody

jak się przedstawić po angielsku?

Profesjonalne środowisko, czy to rozmowa o pracę, wydarzenie networkingowe, czy jakakolwiek inna sytuacja, w której musisz wykazać się profesjonalizmem, to nie to samo, co spotkanie ze znajomym w barze lub przedstawienie się kolegom z klasy.

Bycie profesjonalistą oznacza, że ​​musisz być nieco lub bardziej formalny (w zależności od kontekstu), używać odpowiednio skonstruowanych zdań, a przede wszystkim pokazać drugiej osobie, że jesteś profesjonalistą, atutem, osobą, którą warto mieć w życiu lub zespół.

Jeśli masz brać udział w formalnej, zawodowej sytuacji, przygotuj trochę podstawowych informacji, abyś mógł się profesjonalnie przedstawić.

Pamiętaj, że pierwsze wrażenia są bardzo ważne i zwykle nie można ich zmienić, gdy już się pojawią, więc potraktuj ten pierwszy krok bardzo poważnie.

Zamiast mówić:

Cześć! Nazywam się John.

Jak się masz?

Cześć, jestem John z Nowego Jorku.

Spróbuj tych:

Dzień dobry, nazywam się John Doe. Bardzo miło Cię spotkać.

Jestem John Doe z Nowego Jorku. Miło pana poznać, panie Gordon.

Dzień dobry panu. Nazywam się Doe, John Doe. Pochodzę z biura w Nowym Jorku.

Dzień dobry, panie Gordon. Jestem John Doe z Nowego Jorku. Dużo o tobie słyszałem.

To przyjemność wreszcie pana poznać, panie Gordon. Nazywam się John Doe. Właśnie przyjechałem z Nowego Jorku.

2. Przygotuj krótką prezentację na temat swojej kariery

jak się przedstawić po angielsku?

W Twojej głowie! Nie musisz iść na wydarzenie z projektorem i pokazywać im prezentację PowerPoint na temat tego, kim jesteś i co robisz!

Będzie to pierwsza prawdziwa informacja o tobie, którą nowi ludzie otrzymają po tym, jak się przedstawisz, więc bądź konkretny i wybierz umiejętności i cechy, które pasują do rodzaju sytuacji, w której się znajdujesz.

Nie chcesz „porwać” rozmowy i robić wszystkiego o sobie, a także nie chcesz, aby ludzie się nudzili, ponieważ zdecydowałeś się im szczegółowo opowiedzieć, co robiłeś, gdy pracowałeś w Argentynie niesamowita firma ubezpieczeniowa.

Bądź precyzyjny! Jeśli będą mieli jakieś pytania, zadadzą, a zawsze możesz wprowadzić część swojej historii w dalszej części rozmowy, kiedy będzie znacznie lepiej pasować.

Przyjrzyjmy się, jak nasze dwie przyjaciółki, Amy i Brian, mogły pokrótce opowiedzieć o swojej karierze i zrobić dobre pierwsze wrażenie:

Amy: Pracuję dla firmy informatycznej na Dolnym Manhattanie. lub pracuję jako redaktor dla Select Magazine od 15 lat.

Brian: Od 2002 roku pracuję jako niezależny tłumacz. lub Przez ostatnie 10 lat zarządzałem projektami tłumaczeniowymi związanymi z marketingiem.

W tym momencie unikaj mówienia zbyt wiele i staraj się nie podawać zbyt wielu informacji, jeśli nie pasują one do rozmowy.

Oto przykład czegoś, czego powinieneś unikać od razu:

Od 20 lat jestem niezależnym tłumaczem. Kiedy skończyłam studia Tłumaczenia i Mediacji, zdecydowałam, że chcę zacząć szukać pracy, ale znalezienie dobrej było tak trudne, że zrezygnowałam trzy tygodnie później. Założyłem własną firmę i zacząłem szukać dużych klientów, aby móc uzyskać stabilny dochód. Kilka lat później przeprowadziłem się do Bośni i…

Pamiętaj, aby również po przedstawieniu siebie i swojego statusu zawodowego okazywać zainteresowanie innym mówcą/mówcami. Na końcu „prezentacji” możesz dodać jedno z następujących pytań:

A co z panem, panie Gordon?

Masz doświadczenie w branży IT?

Czym się pan zajmuje, panie Gordon?

Słyszałem, że pracujesz w… jako…, prawda, panie Gordon?

3. Przygotuj wcześniej odpowiednie informacje o sobie

jak się przedstawić po angielsku?

W miarę trwania rozmowy sytuacja, w której się znajdujesz, będzie decydować o tym, o czym będziesz mówić.

Jeśli jesteś na rozmowie kwalifikacyjnej, najprawdopodobniej będziesz musiał odpowiedzieć na pytania dotyczące Twojej ostatniej pracy, doświadczenia w tej i innej dziedzinie lub swoich mocnych i słabych stron.

Jeśli nawiązujesz kontakty lub bierzesz udział w profesjonalnym wydarzeniu, takim jak konwencja lub spotkanie biznesowe, prawdopodobnie otrzymasz kilka różnych pytań w zależności od rodzaju wydarzenia, w którym uczestniczysz.

Bez względu na rodzaj wydarzenia i rodzaj pytań, które otrzymasz, upewnij się, że jesteś odpowiedni i wartościowy, i zawsze staraj się odpowiadać na pytania bezpośrednio i na temat (chyba że są one niewygodne lub bardzo nie na miejscu) .

Kiedy przygotowujesz się do wydarzenia, spróbuj pomyśleć o możliwych pytaniach, które możesz otrzymać i jak na nie odpowiedzieć. Wcześniejsze przygotowanie pomoże ci wiedzieć, co powiedzieć, gdy faktycznie zostaną ci zadane te pytania, i da ci pewność, że będziesz mógł odpowiedzieć na inne pytania, na które być może nie przygotowałeś się specjalnie.

Cokolwiek odpowiadasz, pamiętaj, aby pozostać przy temacie i unikać stycznych (zmiany tematu lub mówienia o niezwiązanych ze sobą sprawach).

Oto kilka przykładów rzeczy, których nie powinieneś mówić, chyba że zostaniesz o to specjalnie zapytany (co byłoby jednak dziwne):

O tak, kocham kocięta!

Myślę, że McDonald’s ma najlepszą kawę w mieście.

  Jak skutecznie się uczyć języka angielskiego?

Facebook jest pełen przystojnych mężczyzn i ładnych kobiet.

Zamiast tego możesz powiedzieć, co następuje:

Posiadam własną firmę tłumaczeniową i mam czterech pracowników.

Moją największą siłą jest umiejętność bardzo łatwego dostosowania się do niemal każdej sytuacji.

Ciekawe, że coraz więcej osób decyduje się na udział w tego typu konwencie.

Tak się cieszę, że właśnie o to zapytałeś. Właściwie tak, jestem żonaty i mam czwórkę niesamowitych dzieci.

Pamiętaj, że ta ostateczna odpowiedź na potencjalne pytanie byłaby dobra w sytuacji zawodowej lub w sieci, ale nie jest w porządku, aby ankieter pytał Cię o twoje małżeństwo, dzieci lub życie rodzinne —przynajmniej jeśli przeprowadzasz wywiad w Ameryce.

4. Pomyśl o rzeczach, które czynią Cię wyjątkowym

jak się przedstawić po angielsku?

Mieszkałeś w pięciu różnych krajach? Czy jesteś poliglotą (osobą znającą wiele języków)? Ukończyłeś studia z wyróżnieniem?

Podczas rozmowy o pracę lub profesjonalnego eventu przyjdzie czas, kiedy będziesz musiał się trochę pochwalić (pochwalić się sobą).

Wykorzystaj ten moment, by zabłysnąć jak diament i pokazać, że jesteś cennym nabytkiem i osobą, którą warto trzymać blisko siebie.

Bądź wyjątkowy, bądź genialny i rób to profesjonalnie!

Zrób listę rzeczy, które czynią Cię wyjątkowym zawodowo. Może to być wszystko, co osiągnąłeś w swoim życiu, co sprawia, że ​​czujesz się z siebie dumny.

Nie kłam, nie przesadzaj ani nie upiększaj tego, co mówisz. Uczciwość zaprowadzi cię dalej niż kłamstwa, więc nie mów, że mówisz płynnie w suahili, jeśli faktycznie znasz tylko kilka słów w tym języku.

Przeczytaj, co Amy i Brian mają do powiedzenia na temat ich życia zawodowego. Czy nie są czymś?

Amy: Poznałam Billa Gatesa w 2005 roku, kiedy pracowałam jako asystentka. Podzielił się przemyśleniami na temat budowania własnej marki. To był punkt zwrotny w mojej karierze.

Brian: Mieszkałem w Bośni i Hercegowinie, gdzie pracowałem w Instytucie Badań Zbrodni Przeciwko Ludzkości i Prawu Międzynarodowemu. Pozwoliło mi to mieć wgląd w temat, co z pewnością okazało się cenne w mojej pracy jako tłumacza.

Unikaj mówienia o rzeczach, które mogą być dla Ciebie szkodliwe (negatywne) lub są tak nieważne, że nie warto o nich nawet wspominać:

Jestem punktualna i bardzo odpowiedzialna.

Mama zawsze pakuje mi lunch. (Poważnie, Brian?)

Mieszkałem w Bośni, gdzie jedzenie jest niesamowite.

5. Ćwicz, ćwicz, ćwicz!

jak się przedstawić po angielsku?

Profesjonalne przedstawienie się i umiejętność prowadzenia formalnej rozmowy w tak (czasami) stresującym środowisku może być zniechęcająca (trudna, onieśmielająca), ale jeśli przygotujesz się wcześniej i przygotujesz kilka zdań i odpowiedzi przed wejściem w tę sytuację, będziesz o wiele bardziej pewny siebie i spokojny.

Zanim pójdziesz na to profesjonalne wydarzenie, może pomóc przećwiczyć możliwe rozmowy tak bardzo, jak potrzebujesz, aż poczujesz się komfortowo i zadowolony ze swoich odpowiedzi.

Nigdy nie możesz przewidzieć (z góry przewidzieć), jak będzie wyglądać rozmowa, ale możesz być przygotowany na najczęstsze sytuacje! A im wygodniej odpowiadasz na podstawowe informacje, tym pewniej będziesz, gdy rozmowa pójdzie w miejsce, którego się nie spodziewałeś.

Oglądanie niektórych filmów innych osób mających kontakty zawodowe jest również bardzo pomocnym krokiem do nabrania pewności siebie. preply ma kilka filmów które mogą pomóc, na przykład ten uroczy film animowany, który daje wskazówki, jak dobrze sobie radzić na rozmowie o pracę lub ten doskonały przykład wideo, jak przejść od small talku do rozmów biznesowych (ważna umiejętność, aby wiedzieć, czy pracujesz w biznesie!).

jak się przedstawić po angielsku?

Pamiętaj, że bycie profesjonalistą nie oznacza posiadania najlepszych referencji czy ukończenia najbardziej prestiżowych uczelni. Profesjonalizm to wiedza o tym, jak zachowywać się w formalnym środowisku zawodowym, wiedzieć, co powiedzieć w każdym konkretnym momencie, a także działać w sposób, który sprawi, że ludzie zrozumieją, że jesteś rzetelny, kompetentny i ekspert w swojej dziedzinie.

Oto ostatni przykład rozmowy Briana i Amy. Są na zjeździe marketingowym, a poznali się dzięki wspólnemu (wspólnemu) przyjacielowi:

Brian: Dzień dobry, miło panią poznać, pani Poltino. Nazywam się Brian Gordon. Pan Standford mówi o tobie cuda.

Amy: Miło pana poznać, panie Gordon. Proszę, mów do mnie Amy. Więc co mówi o mnie pan Standford?

Pan Standford: Właśnie mówiłem Brianowi o twojej niesamowitej karierze i niedawnej przeprowadzce do San Francisco.

Brian: Kocham San Francisco! Jak ci się podoba, Amy?

Amy: Uwielbiam to miejsce, atmosfera jest cudowna. Skąd jesteś, panie Gordon?

Brian: Proszę, mów do mnie Brian. Urodziłem się w Londynie, ale mieszkałem w Anglii tylko przez sześć miesięcy, więc naprawdę uważam się za Amerykanina.

Amy: Brzmi ekscytująco! Nigdy nie byłem w Europie. Zawsze chciałem odwiedzić Hiszpanię, ale w pracy awansowałem na menedżera i od tamtej pory byłem bardzo zajęty. Gdzie pracujesz, Brian?

Brian: Od 20 lat jestem niezależnym tłumaczem. Mam zamiłowanie do języków. A co z tobą, Amy? Pan Standford powiedział mi, że pracujesz dla firmy informatycznej w centrum?

Pan Standford: Nokia, możesz sobie wyobrazić?

Amy: Zgadza się. Od 2014 roku jestem zaangażowany w niektóre projekty informatyczne Nokii. Niedawno dostałem propozycję przyjazdu do San Francisco i nie chciałem zmarnować tak ogromnej okazji.

Brian: Brzmi niesamowicie.

Pan Standford: Brian, czy wiedziałeś, że Amy zna Billa Gatesa?

Brian: Naprawdę? Robi wrażenie!

Amy: Dzięki! Poznałem Billa Gatesa w 2005 roku, kiedy pracowałem jako asystent. Podzielił się przemyśleniami na temat budowania własnej marki. To był punkt zwrotny w mojej karierze.

Brian: Brzmi niesamowicie…

A teraz, jeśli mi wybaczysz, muszę uciekać. Cudownie było rozmawiać z tobą o tym, jak się przedstawić po angielsku!

.